Spartanský test kondice

Spartanský test kondice

Jsi ve spartanské kondici?

Zjisti to!

Náš spartanský test fyzické kondice hodnotí kolik zvládneš udělat angličáků za 5 minut a za jak dlouho uběhneš 2,4km.

Odpovědi na tyto otázky ti pomohou určit jakou tréninkovou úroveň si zvolit, když děláš náš spartanský trénink dne.

Zjisti svoji tréninkovou úroveň

Kolik angličáků zvládneš udělat za 5 minut? Za jak dlouho uběhneš 2,4km?

Abychom byli upřímní, angličákový test je trochu spolehlivější. Dr. H.P Burpee navrhl tento cvik – angličák (Burpee) přímo k testování fyzické kondice. Je to skvěly nástroj k vyjádření VO2 max. (maximální rychlosti spotřeby kyslíku). Ale pokud jsi zkušený běžec a cítíš, že běh bude lepším měřítkem pro určení tvé fyzické kondice, zahrnuli jsme také běžecký test na 2,4km. Ideálně bys měl/a absolvovat oba testy a pokud se oba výsledky o hodně liší, zprůměruj je nebo použij HORŠÍ výsledek z obou testů.

Zahřátí

  • Zahřej tělo pomocí několika angličáků a trochu se proběhni v mírném tempu.

Test fyzické kondice

  • Udělej v 5 minutách co nejvíce angličáků nebo uběhni co nejrychleji 2,4km a změř si čas.

Závěrečný strečink

  • Protáhni se.

Zkontroluj své výsledky

  • Úroveň Trifecta : 80+ angličáků, 2,4km běh < 10:00
  • Úroveň Beast: 65+ angličáků nebo 2,4km běh 10:30 – 13:30
  • Úroveň Super: 50+ angličáků nebo 2,4km běh 13:30 – 17:30
  • Úroveň Sprint: Pod 50 angličáků nebo 2,4km běh > 17:30

Vhodná tréninková výbava by mohla zahrnovat:

  • Pytel s pískem
  • Činky Kettlebell
  • Činky Dumbbells
  • Členství v posilovně

Nejsi v takové formě, v jaké bys chtěl/a být? Přihlas se na trénink s některým z našich SGX trenérů!

Dostávej trénink dne emailem

Zaregistruj se

Jsi ve spartanské kondici?

Zjisti to!

Náš spartanský test fyzické kondice hodnotí kolik zvládneš udělat angličáků za 5 minut a za jak dlouho uběhneš 2,4km.

Odpovědi na tyto otázky ti pomohou určit jakou tréninkovou úroveň si zvolit, když děláš náš spartanský trénink dne.

Zjisti svoji tréninkovou úroveň

Kolik angličáků zvládneš udělat za 5 minut? Za jak dlouho uběhneš 2,4km?

Abychom byli upřímní, angličákový test je trochu spolehlivější. Dr. H.P Burpee navrhl tento cvik – angličák (Burpee) přímo k testování fyzické kondice. Je to skvěly nástroj k vyjádření VO2 max. (maximální rychlosti spotřeby kyslíku). Ale pokud jsi zkušený běžec a cítíš, že běh bude lepším měřítkem pro určení tvé fyzické kondice, zahrnuli jsme také běžecký test na 2,4km. Ideálně bys měl/a absolvovat oba testy a pokud se oba výsledky o hodně liší, zprůměruj je nebo použij HORŠÍ výsledek z obou testů.

Zahřátí

  • Zahřej tělo pomocí několika angličáků a trochu se proběhni v mírném tempu.

Test fyzické kondice

  • Udělej v 5 minutách co nejvíce angličáků nebo uběhni co nejrychleji 2,4km a změř si čas.

Závěrečný strečink

  • Protáhni se.

Zkontroluj své výsledky

  • Úroveň Trifecta : 80+ angličáků, 2,4km běh < 10:00
  • Úroveň Beast: 65+ angličáků nebo 2,4km běh 10:30 – 13:30
  • Úroveň Super: 50+ angličáků nebo 2,4km běh 13:30 – 17:30
  • Úroveň Sprint: Pod 50 angličáků nebo 2,4km běh > 17:30

Vhodná tréninková výbava by mohla zahrnovat:

  • Pytel s pískem
  • Činky Kettlebell
  • Činky Dumbbells
  • Členství v posilovně

Nejsi v takové formě, v jaké bys chtěl/a být? Přihlas se na trénink s některým z našich SGX trenérů!

Dostávej trénink dne emailem

Zaregistruj se
!<-- secondaryContent --> !